.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهره نزدیک به رئیس سابق مجلس:
لاریجانی سرمایه ملی است/ اگر در انتخابات شرکت کند ایثار کرده!/ نظام باید شرایط حضور این افراد را فراهم کند
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است.
لاریجانی سرمایه ملی است/ اگر در انتخابات شرکت کند ایثار کرده!/ نظام باید شرایط حضور این افراد را فراهم کند

شمال نیوز: تحرکات سیاسی چهره های سیاسی با نزدیک شدن به انتخابات مجلس در حال افزایش است.

 

لایجانی در دهه اول محرم هم در هیئات مختلف از جمله منزل روحانی حضور پیدا کرد و تصاویر آن هم منتشر شد.

 

اخبار جسته گریخته هم از آغاز فعالیت انتخاباتی لاریجانی و همراهان او منتشر می شود. برخی کارشناسان از احتمال لیست مشترک روحانی و لاریجانی و یا ائتلاف لاریجانی با اصلاح طلبان خبر می دهند. حقیقت پور چهره نزدیک به لاریجانی هم  این گزاره را تکذیب می کند .

 

در همین باره، مهرداد لاهوتی، نماینده ادوار مجلس و چهره نزدیک به عی لاریجانی گفت: «من بر اساس 12سال کاری که با آقای لاریجانی کردم، می‌دانم که او همیشه به فکر منافع کشور است و واقعا فردی فراجناحی محسوب می‌شود و نمی‌توان او را در این دسته یا آن دسته سیاسی قرار داد؛ از سوی دیگر اعتقاد واقعی و قلبی به ولایت دارد و ایمان دارد که باید به ولایت پایبند بود. علاوه بر این او فردی کاردان و مسلط است و اگر نیاز باشد برای منافع ملی کشور خودش را هزینه می‌کند. آقای لاریجانی فردی بسیار عاقل و توانمند و به معنای واقعی ولایتمدار است. او قدرت اداره مسئولیت‌ها را هم دارد و سابقه کاری‌اش نشان داده است که هر مسئولیتی که برعهده گرفته، بهترین نتیجه را ارائه داده است».

 

لاهوتی همچنین بیان کرد: «آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است و می‌تواند در شرایط خاصی که هست مفید باشد. اگر منظور از انتخابات است واقعیت این است که پیش‌ثبت‌نامی وجود دارد و خیلی هم مثل ثبت نام آذرماه علنی نیست اما به هر حال مشخص می‌شود چه کسانی می‌آیند. اگر او به انتخابات ورود کند و نامزد شود، حتما به نفع کشور خواهد بود و با این اقدامش حتما ایثار کرده است».

 

وی در پایان گفت: «یکی بستگی به شرایط کشور دارد و تصمیم خودش ولی امثال آقای لاریجانی سرمایه ملی هستند و در هر کجا وارد شوند، مفید خواهند بود. نظام هم باید شرایطی فراهم کند تا از تجربیات آنها استفاده کند».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.